Uncategorized

Tropologisk reklame. Hepp!

Her er nokre festlege døme på visuell metaforikk eg har snubla over i det siste. Eg gir meg ende over for folk som er i stand til å lage bilete sånn som fingeravtrykket. Fattar ikkje korleis dei gjer det. Idéfasen er i og for seg grei nok, men sjølve den praktiske biten av det, slår meg som magisk. Eller i alle fall vanvittig tidkrevjande. Skjønt det virkar jo sannsynleg at proffane har tilgang til ulike reiskap som eg sjølv enno ikkje har stifta kjennskap med. Nå, i alle fall, det er godt handverk dette her:

Standard

One thought on “Tropologisk reklame. Hepp!

Legg att eit svar

