Kuriosa

Lilladameobservasjonar

Ettersom eg no offisielt har gått inn i sesongens eksamenspanikkfase har eg dessverre ikkje tid til å vedlikehalde internetthobbyane like taktfast som tidlegare i semesteret. Derfor er eg redd bloggvisitørar dei næraste vekene kjem til å bli avspist med meir eller mindre gamle greier og ymse billedmateriale. (er dette “å bli avspist” eit konvensjonelt uttrykk eller berre noko eg har funne på? Høyrest litt småekkelt ut, men anyways…) Ting ein kan forvente å bli avspist med er for eksempel denne halvgamle essayaktige teksten eg har skrive om Lilladamer, som eg slumpa over då eg eignetlig leita etter noko anna her om dagen og tenkte den sagtens kunne tole eit andre ein reinkarnasjon på verdsveven.

PS: må trykke på bilda for å kunne sjå tydelig nok til å kunne lese noko.

(Atriumartikkel anno 2007)

Standard

Legg att eit svar

