Kunst

But does it float?

Det er meir og meir sjeldsynt at ein finn ting på internettet som ein føler det er verdt å hefte seg ved. Dess meir tid ein brukar på surfing, dess betre odds har ein for å finne noko, går eg utifrå, men det er jaggu ikkje ofte då heller. Eg fann noko, nett no, som eg meiner det er på sin plass at så mange som mogleg andre også burde få høve til å finne. Eg fann ei kollektiv portofolioside tittulert But does it float? Sida er proppfull av interessante kreative ytringar, og dessutan er ho magisk. Kvar gong ein trur ein har truffe botn utvidar denne seg, og stadig fleire fortreffelege inspirasjonskjelder flyt til overflata. Til kvart grafiske uttrykk er det sett eit verbalt medfør, eit sitat eller utsagn som komplimenterar det grafiske. Ifølgje meg flyt det som berre juling!

Her er lenkja og her er nokre av bileta.

Ypperlege representantar for sin stand.

 

Dette er av John O’Connor:

 

Standard

Legg att eit svar

