Kvardagsfilosofi

Vente på Marthe i kantina-innlegget

So er det klart for aller siste dagen lidelse før eksamen kickar inn. Stemninga kunne ha vore betre. Eg har alltid trudd at eg egnar meg til muntleg ekamen. Glad i å snakke, god til å trekke linjer og so vidare, men i praksis har eg ofte gjort mageplask, følgjeleg har eg utarbeidd ein viss basis av skepsis til denne eksamensforma.

Eg og Marthe skal drikke motivasjonskaffi i KUAkantina. For ein gongs skuld er Marthe langt seinare ute enn meg, so underteiknande har bretta opp tastaturet og ein episode In Out Time. Det er sannsynlegvis ikkje særskilt effektivt, men eg driv og høyrer gjennom alle episodane eg kan kome over som har noko med antikken eller språkfilosofi å gjere, i håp om at det skal tilføre flugepapiret litt eksamensrelevante funfacts. Uansett utbytte er det kjekk lytting dette.

“Livy is absolutely bemoaning the development of the Roman republic. Nobility lost, the sense of community challanged fundamentally”

Oi! No kom MArthe! Kaffi kaffi kaffi-danish… =)

Standard

One thought on “Vente på Marthe i kantina-innlegget

Legg att eit svar

