Uncategorized

Reklame for ypperleg kringlastingsteneste


Eg har blitt bitt av basillen (for å bruke eit undervurdert, men elles fortreffeleg uttrykk) og slått meg på podcast-greia, eller kringlasting, som eg likar å kalle det. Veit ikkje heilt kor realistisk det er å tru at ordet kjem til å slå gjennom, men eg likar det i alle fall godt.

I tillegg vil eg gjerne føye til at BBC 4 sitt kultur/ historie/ vitskap-program “In Our Time” er grisebra, og burde kringlastast inn på datamaskinene til alle som har interesse av denslags.

Fann ein illustrasjon til ein tale eg heldt om “kringlasting” året 2007 om eg ikkje tek heilt feil. Limer inn den her eg:

Standard

One thought on “Reklame for ypperleg kringlastingsteneste

  1. Ordet kringlasting er nærast for ein genistrek å reikne, det skal forkynnast med høg og repetativ røyst til det vert ein like naturleg del av språket vårt som til dømes: amalgam..

Legg att eit svar

