Uncategorized

niffle kalkulasjonar

Då har eg vore å trena igjen.
Altså, ikkje slik å forstå at det er ein godt innarbeida vane. Dette var andre gongen dette semesteret, noko som betyr at kvar treningsøkt har kosta meg 325kr. Ikkje bra. For å kome ned på ein anstendig timepris må eg auke treningsfrekvensen med mange hundre prosent og dessutan variere, frå den lite kostnadskrevjande fritreninga til symjing og ymse slikt som fort blir grisedyrt per billett.

Æsj. det er kjekt å trene på ein måte, men på ein annan måte er det litt kjedeleg. Særleg dei der armmuskeltreningsinnretningane. Herreguuud! Keisamt opp i mente. Nu vel, litt meir enn to gongar må det vel bli før eg gir meg.

Standard

One thought on “niffle kalkulasjonar

Legg att eit svar

