Uncategorized

Julestikkord

Eg har gledd meg i lang tid. Til å stable vekk bøkene og finne fram julekjensla. Her representert ved fjorårets juledekorasjon på Smutt’n. Kva er vel hjortehorn utan dekorative lys? Frå no av er det berre fryd og gammen i vente for lang tid framover. Raudvinsgløgg, fritid, ynskjelister, venskapspleie, pledd, utflukt til britiske øyar, heimreise til sunnmørske øyar der fantastiske foreldre ventar med yatzeeterningar og kjernegode klemmar, eg skal gjere nett det eg har lyst til i fleire veker i strekk! Hurra!
Ein av dei tinga eg har lyst til å gjere er å ta turen til Ålebyen for å sjå om dei har hengt opp juletreljos i hjortehorna også i år. Definitivt ein vinnar på juledekorasjonsfronten. Hehe =)

Standard

One thought on “Julestikkord

Legg att eit svar

