Uncategorized

Bonustid

Når eg ikkje gjer noko på dagtid er det eit nederlag.
Eg kjenner meg veik, litt teit og lat, har dårleg samvit og surmular.

Når eg ikkje gjer noko nattestid, er det greit.

Men når eg gjer noko på natta er det bonus. Tida etter leggjetid er bonustid, soframt du greier å fortrenge dagen derpå er nattevirke verkeleg i sjiktet for kreativ energiforbruk.

Plutseleg er det ikkje lenger noko gale i å spele dataspel som har gått ut på dato, som du eigentleg har runda før og ikkje eigentleg synest er so morosame lenger. Eg kan drikke te, eller leggje puslespel, lese lett lesestoff, jodle rundt på verdsveven. Dersom alt ligg godt til rette for det kan eg leike meg litt med papir og lage froskar slik vi gjorde på barneskulen, eller spåkoppar med fine fargar. Bonustid er det beste i heile verda.

Standard

Legg att eit svar

