Uncategorized

Ho ho ho, juleliste oppdatert

Det er snart jul, og i det høve tykkjer eg det er på sin plass å skrive ynskjeliste. Dermed, I proudly present;

Hjørds ultimate “Vil ha”-liste (kategori: jordisk gods)

-lommebok, fortrinnsvis med pengar i, gjerne skinnaktig overflate, utacky og romsleg (kanskje burde eg heller kjøpe ei sjølv)
-vasskokar, av eit visst kaliber
-film, med haldbarheitsgaranti
-ny musikkspeledings (mp3)
-fin ring
-Jevgeni Onegin av Alexander Pushkin (nynorsk oversettjing er heilt klart å føretrekke)
-Fedre og Sønner av Turgenev
-Torsheimbokji (Tvisynt tvilar av Kathrine Sæle, skald forlag)
-bildebehandlingsprogram
-fotoapperat (digital speilrefleks ol.)
-Sesong 4 av Six Feet Under (sesong 3 gjekk ut, då eg fall for fristelsen å spe ut førjula med litt kvalitetsunderhaldning
-Sko som passa (akk)
-Sjarmerande nøkkelknippe
-visum (til kinatur)
-teletransportør (til heimfart i nitriste eksamensperiodar, når ingenting anna enn øya og faderleg galgenhumor dug!)
-hoppeklinke
-tipp topp form
-pistasjemarsipan

jepp hepp, det var det. Kva har du på topp 5 i år?

Standard

4 thoughts on “Ho ho ho, juleliste oppdatert

  1. Jeg gir deg ikke min topp 5. Jeg gir deg heller min topp 1,2,3!!;D !!!1. minnepinne2. en god bok3. snille samboere. Nei vent, det har jeg jo allerede!! (jepp, jeg har lært at man når langt med smiger.)

  2. Anne seier:

    Ej kan gi dej min topp fem:1. Bøker (alltid bra presang)2. Gadgets (dippedutta med funksjona som virka herlig unødvendige før du får dei, og heilt livsnødvendige etterpå).3. Kle av alt slag omtrent(men sia ingen veit ka størrelse ej he må dei gå an å bytte…)4. Vin (presanga som kan brukast til nåkke, ja takk!)5. En presang med en tanke bak (dei e knallvanskelige å finne, men av og til e det heva over enkvar tvil at dette e den rette gåva)

  3. Søndagsgjesten seier:

    Vasskokar seier du? Har den fine saken du kjøpte til femogtredve kroner i Litauen i sumar teke kvelden? Du må hugse på at dama i kassa var veldig påpasseleg med å fylle ut garantislippen, så ej syns du heller burde ønske dej en tur til Litauen for å fight for your consumer rights? Oder? Nein… ach…

Legg att eit svar

