Uncategorized

akademiskus skrievering

Den 12. januar 1749 vrt det kunngjort eit kongeleg påbud om at alle hesteeigarar sjølve skulle ta arbeidet med å flø og grvleggje hesteskrotten når nyttedyret hadde teke sine siste andedrett. Dei som skulle vere storkjefta nok til å håne eller kaste spott mot dei som utførte desse gagnlege gjerningane skulle frå no av bli møtt med bøter og offentleg uthenging. Det var eit heilt lite kulturelt univers som vart skaka av dette påbodet. Hestekjøtet vart sett på som ureint, då det symboliserte heidenskap og var del av dei rituala ein hadde forkast på den tid då kristendommen tok over som rådande trusretning i Noreg.

Akk

Stønn

Ve

Eg kjem aldri til å bli ferdig med argumentasjonsanalysa mi til måndagen… Ex fac e berre tull og snop sa dei. Surfekurs… PAH! Eg er sett to år tilbake. Til særemneåret, då huda fekk gråskjer og ingen visste korleis jappetida hadde noko med litteraturhistoria å gjere.

Som sagt. Talast til jul folkens

Standard

3 thoughts on “akademiskus skrievering

  1. Vit at du ikke er alene. Vi skal komme oss gjennom det! Ellers vil jeg benytte muligheten til å avkrefte alle rykter du så missledende setter ut, at jeg er hekta på speed. God Jul, hilsen bagen.

  2. såsåså, trøst deg med at når dette er ‘surfekurset’, så seier det noko om kursa som kjem… hehehe…Neida.Ta det med ro, det går ganske glatt når du berre får det inn i fingrane/hovudet og rutinene kjem på plass🙂

  3. Hjordor seier:

    Vil søveKan ikkje søvevil du vite kvi eg ikkje kan søve?Eg kan ikkje søve fordi;eg må nemligja du gjetta detfordieg må nemleg gjere noko som er langt mindre tiltalande enn å søveeg må skriveskrive på innleveringstulletsom eg har blitt tvungen til å skrivei kurset vi alle kjenner som stresshælvette!ergo AKADEMuSK SKRIVERI

Legg att eit svar

