Uncategorized

Ordliste

Det er mange finfine ord i omløp. Dei dukkar opp i samtalane våre stadig, som krydder til elles platte/ordinære/brukbare formuleringar. Men dei aller finaste orda er kanskje bortgøymde på obskure gjenstandar eller fenomen. Kanskje finn du altfor sjeldan høve til å nytte yndlingsordet ditt. Til å brette det fram i ljoset. No har du eit slikt høve.
Residensen oppmoar deg til å presentere;

-ditt favorittord-

Mine er:

  • sytaløyse (som tyder noko i retning av: det er inkje å klage på, ikkje noko ein treng å uroa seg for)
  • søtnos
  • morild (saltvatn-varianten av eldfluger)
Standard

9 thoughts on “Ordliste

  1. A seier:

    Favorittord akkurat no:<>HæsligPussigBelite<>Ej hekje heilt fått dreisen på å bruke <>belite<> endå, men ej syns det klinge så godt i øyrene!

  2. A seier:

    Ej trur “Eg beliterrr meg ikkje” betyr mykje det samme som at en ikkje gjeng med på ka det no enn e som bli diskutert. Ej he som sagt ikkje fått heilt kontrollen på desse bergenske fremmedorda, men ej trur et par tima med privatlærer kan gjer underverk!No glømte ej nesten å nevne <>skandale<>! Det hadde vel omtrent blitt en skandale i sej sjøl. <>Skandale<> e et supert ord!

  3. Når nåkken sei “eg beliter meg ikkje” betyr det sånn ca “ej nekta å gi mej! nekta plent!!! samme ka du sei!!!!!”.Berre sånn til informasjon.(og nei, ej diktakje det opp, ditte he ej frå sikre bergenske kilda!)

  4. Men favorittord/-uttrykk, det va det då…“Burde” og “bør”.Definitivt.Bruka det altfor mykje, ej “bør” ditt og “bør” datt, så det e ganske mykje ej “burde” ha gjort…

  5. Sissel seier:

    jeg bruker nok for mye; “poenget er”, “problemet er”. Det er artig; for aldri noensinne kommer jeg til så bastante konklusjoner som åpningen tilsier. Dessuten; jeg er en jævel på semikolon.Jeg liker “tutte”. Det er fordi jeg er en, i følge Hjørd :-*Roskildebussen går om en time; er jeg reisesyk? Bare litt. Nei. Mye.

  6. Mette seier:

    Til info: Å belite seg betyr å innrømme skyld.Når bergenske barn hopper strikk og en bommer, men påstår at han har hoppet riktig, så sier ungene rundt “no må du belite deg!”.Det handler altså om å ikke sno seg unna…🙂

Legg att eit svar

