Uncategorized

Veslehammartilveret: Ein bileteserie

Tenkte eg skulle dele litt erindringar frå Nansenskuletida mi,
no som eg snart har gått over i mimremodus.
Det har vore ei knasbra tid. Hektisk men givande.
Først eit lite skrytebilete av skulen.

Klassisk internatfestprospekt: Det har seg nemlig slik, at dei krypinna vi hadde å bo på,
ikkje eigentleg var egna for storkalas. Etter kvart vart vi ganske so kreative med tanke på seteareal. Det er i aller høgaste grad naudsynt med fleksible intimgrenser
dersom du har ambisjonar om å overleve i eit slikt klima!

Sei hei til Elzepus og Sisslus, to stykk gromme tutter som tilfeldigvis tok turen innom Veslehammer same året som moi.
Elzefrøkena var med på prosjekt nedvask atme meg og kjem snart utover til det våte Vestland for å vere fjøstaus i Pe-garden.
Sisslus e ingen ringare enn min framtidige hybelmakkar,
saman skal eg, ho og frøken Runa gjere sensasjon i Bjørgvin,
då det aldri tidlegare har vore kjent slikt solskin som etter vår ankomst!

Standard

One thought on “Veslehammartilveret: Ein bileteserie

  1. Sissel seier:

    Jeg tror Sisslus har tatt på seg et telt på bilde. Dessuten har Elze gredd ut dreadsen! Eller var det omvendt? hipp hurra for sol i Bjørgvin!

Legg att eit svar

